27. With tools already~
szerda, július 03, 2013 @ 20:43 | 0 notes





Amit már régen szerettem volna elkövetni:
Beindul a blog hasznosabb része, picuri munkanapló előzetes :3
Voltak olyanok, akik tettek fel kérdéseket, az előzmények felvázolása előtt ezekre is választ adok, hogy kielégítsem néhány ember kíváncsiságát.
Amivel aktuálisan foglalkozom, az a portfólióm megalapozása, rendszerezése, kiteljesítése.


Mik a hobbijaid? Úgy látom sok dolgot szeretsz, de miket szeretsz jobban, hogyan osztod be az idődet?
  Sok hobbim van, természetesen nehéz választ adni, hogy mivel miképpen foglalkozom. Sokszor kedvfüggő, van, hogy inkább festéshez van kedvem, nem pedig kerámiázáshoz. Komolyabb hobbimnak tekintem a mangázást, festést, és kerámiázást formatervezői/BJD készítési szempontból, kicsit mellékvágányra téve a cosplay és az ének. Ez utóbbival valamennyire leálltam, mert nem igazán volt időm és energiám próbákra járni, vagy képezni a tudásom. Mindegyiket egyformán szeretem, mert élvezem, hogy ezekkel foglalkozhatok, nyilván ezért csinálom, és örömet okoznak. :3 Különösebb időbeosztásom nincsen, annyit foglalkozom az adott dologgal, amennyit csak tudok, vagy egyszerre akár több dologgal is egy nap alatt.

Mióta ismered a BJDket, miért szereted őket?
  Még általános hetedik osztály első felében akadtam rá, pár dologgal együtt utána néztem, és nagyon édesnek találtam a piciket *nevet* Különösen miután egy-két mangaka szintén bemutatta a gyűjteményét az olvasóknak, az egyik mangaka fiába nagyon beleszerettem és eldöntöttem, hogy egyszer jobban utána fogok ennek nézni. Mostanában jött el ennek is az ideje, és rájöttem, sokkal jobban érdekel ennek a dolognak a technológiai, tervezői része, minthogy gyűjtsek egyre. Egyszer talán megvalósul ez is, de most teljesen leköt az elkészítése, nagyon különleges dolog lelket adni neki. Egy porcelánbaba-készítő blogjára akadtam, miután nekiláttam Shinkainak. Ő tulajdonképpen leírta, mennyire szereti ezzel tölteni az idejét, és a sok munka után végül elnyeri a jutalmát, mert a végén ott csücsül készen a megálmodott karakterű lányka, és teljesen az övé. Lényegében én is ezt elém át, bár még a végtagok hiányoznak, csupán a kidolgozatlan agyagvázuk van meg, de haladok előre. Ha csinálok valamit, nem azért csinálom, hogy levadásszam az állatot a bőréért vagy kiáshassam magamnak az agyagot :) Csak ennyit akarok átélni... hogy lelke legyen, amit valaki szeretettel ad neki.

A rózsaimádat honnan jött? Kamijotol? XD
  Hooogyne xD Még egészen kicsi koromban láttam egy filmet, amiből csak egy részre emlékszem tisztábban... rózsaszirmok szálltak valamilyen különleges kívánságot hordozva magukon, és bár nem emlékszem, mit kívánt az illető mikor varázslattal útjára engedte őket, de teljesült. A képi világ és az egész hangulata megragadott, azóta különleges érzelmi állapotot kapcsolok a rózsához, míg ez a kép megy a fejemben. Más virághoz nem kötődöm ennyire, vannak még kedvenceim, de nem társítok hozzá az esztétikán kívül egyebet. Sokan szeretik, nem is csodálom, gyönyörű még szárított formában is. Kamijo hangjánál pedig jobban szeretem a rózsáit (•ω•)

Miért kedveled Michelangelót?
  A személyisége felkeltette a figyelmemet. Hiperérzékeny és különösen zárkózottá vált, könnyű diszharmóniát teremteni a lelkében. Nem szerette megmutatni a munkáit, mielőtt befejezte volna, és megdobálta azokat, akik bementek hozzá *nevet* Biztos akart lenni abban amit tesz, mielőtt a másik szeme elé tárja. Én sem szeretem addig közzétenni, míg nem érzem felvállalhatónak amit csinálok. Addig tényleg csak az a pár ember látja, akiben megbízom, és hasznos kritikát ír a fejlődésem érdekében. Ezen kívül tetszik a téma amiben jártas, ez a férfi test tanulmányozása... Rengeteg munkáján férfiak szerepelnek, tényleg alig látni nőt, kevés van. Viszont azok a férfi testek gyönyörűen kidolgozottak, arányosak, és szobrászként igazán plasztikusak. A kis péniszektől eltekintve *nevet* Érdekel az izomzat, az az erő és az érzések, amiket ezek a részek egy-egy mozdulatnál magukban hordoznak. Talán az emberi test az egyik legtökéletesebb precíziós műszer ezen a világon, és kifejez olyan lelki beállítottságokat is, amik egyébként rejtve maradnának.

Szeretsz egyedül lenni?
  Hangulatfüggő. Ha nincs jó kedvem vagy valami bánt, szeretek elgondolkodni rajta és egy idő után kibeszélni magamból, mikor már jobb a kedvem, mert nem akarnám másra átragasztani a negativitást... jól esik, hogy van, akiben megbízhatok és meghallgatja... miután túlélte a pánikrohamomat, miszerint azt gondolom, terhelem és nem akarok gondot okozni xD Ilyenkor nem szeretek egyedül lenni, mert szinte fájnak a saját gondolataim, és ha nem érzem más jelenlétét, nem tudok megnyugodni. Máskor viszont, mikor éppen nincsen annyira egyértelmű okom rá, szeretek elvonulni és egy kicsit gondolkodni, akár egy összejövetel közepén, bárhol. Ha sok jó dolog ér egyszerre, azt fel kell dolgoznom és egy kicsit örömködni magamban, hogy milyen jó, mindezt én kaptam. Bármilyen apróság is, örülök neki, mert nekem szánják.

Vannak emléktárgyaid? Ha vannak, mik ezek? Felsorolnál néhányat?
  Igen, vannak :3 Számomra ezek a pici dolgok nagyon féltősek, és egy kijelölt helyen tartom őket, majd szeretnék egy kis ládikát beszerezni nekik. Hát, ez körülbelül olyan, mintha egy bűvészt kérdeznél a trükkjeiről.. ez tényleg nagyon a magánéletem és nagyon fontosak, nem mindenkire tartozik, hogy kitől mit tartok meg és miért ><’’’’’ Akinek kell, az úgyis látja és tudja :3

Megvan még a recept amit küldtem? *0*
  Rei xD Meg, az is amit diktáltál, és az is amit scanneltél xd Hasznosítottam és majd tesztelem veled is ;3 Imádom a kérdéseidet, és ezzel le is zárom XD


Köszönöm szépen annak a pár embernek akik felvidítottak ezzel a pár kérdéssel, remélem ezen kívül majd jobban megismerhetjük egymást ヽ(・ω・)ノ
Ha valamelyik facebooklakó ismerősömnek van valami kérdése, bátran tegye fel, és igyekszem hasznos választ adni :3


Ezután a kis kitérő után jöjjön az a munkaterv előzetes~
Sok feladattal láttam el magamat a nyárra, először is olvasnivalók tömkelege várakozik szépen a karfámon, amint megvagyok az adminisztrációval, kézbe is kerülnek ennek helyébe, mint esti elfoglaltság(vagy éjszakai).
A legnagyobb volumenű dolog a BJD, aminek a menete szépen nyomon követhető lesz itt is, rajtra készen áll a kezdeti munkálatokról szóló beszámoló, és mivel mások kérték, leírom, miket használtam fel és mik az előnyei, hátrányai.
Lesz kép Neechan, lesz kép XD
Err... A mangázás... elsősorban fejleszteni akarom a technikáimat és vissza kell szoktatnom magamat a szituációkezelésre a történetben, valamint a stílust is erősen fejleszteni szeretném, mert máris rengeteget változott, még a két hónappal ezelőtti szinthez képest is.
Arról nem is beszélve, milyen sok dologgal bővült a repertoár, özönlenek a szereplők, újabb szituációk, jobbnál jobb alternatívák.
Szeretnék az aktuális választottammal kezdeni valamit, de nagyon durva lenne egy ilyen hosszúba egyből belevágni..
Először egy pilot fejezetet szeretnék belőle és ha ez megvan, a fokozatosság elve szerint visszanyúlnék egy rövidebb történetemhez, amiből maximum három fejezet sülne ki.
Mindemellett folyamatosan dolgoznék a karakterek személyiségén illetve külsejük finomításán, a forgatókönyvön, fejezetvázlatokon, párbeszédeken, szituációleírásokon stb.
Emellett ott van még a felkészülés a sulira, már befogtam pár embert modellkedésre, mert portrémintázás lesz, kicsit ráerősíthetek a karakterérzékemre~
Munka, munka és még több munka, emellett a családomat és a barátaimat sem akarom elhanyagolni.

Köszönöm az eddigi támogatást mindenkinek, nagyon hálás vagyok érte ( ´ ▽ ` )ノ
Köszönöm, hogy ennyien követitek a blogomat(statisztika szerint), páran írták is, hogy várják a továbbiakat és biztatónak találják a facebookon látott vagy levélben kapott képeket.
Igyekszem minél jobban haladni és segíteni annak akinek szintén BJD-készítő ambíciói vannak, bátran kérdezzetek továbbra is ˛(´ω`)˛


Címkék: ,