Szétválasztás.
szombat, november 24, 2012 @ 20:44 | 0 notes

Úgy döntöttem, hogy kettéválasztom a blogomat.
Nem akarom a negatívumot és a hobbijaimat együtt látni, Nem igazán így terveztem be a blogvezetést.
Elég elkeserítő tény, hogy több a negatív mondanivaló, mint a pozitívum.
Aki nem kíváncsi az előbbire, az nyugodtan tud itt nézelődni, akit viszont érdekel, majd követi a másik blogot.
Szépen lassan átpakolgatok mindent, már a nagyjával készen vagyok, majd itt kell átszámoznom a megmaradottakat.
Aztán a másik blogon még ráérek ténykedni a kinézetet illetően, most ez legyen rendben ^^

Itt lényegében a hobbijaimról lesz szó, amiket igazán szeretek csinálni.
Ha lesz kedvem tutorialokat is írok, már van készülőben egy.
Lehet majd fogok mesélni Meetekről, vagy olyan dolgokról, amik pozitívumnak számítanak, és éppen ezért megmaradnak bennem.
Amikor létrehoztam ezt a blogot, olyasvalaki inspirált, akit a mai napig szeretek, és tiszteletem jeléül helyet kapott a blog nevében.
Bármit is kötöttem az ő személyiségéhez, nem akarom elfelejteni, legkevésbé sem megutálni.
A saját negatívumaimmal nem fogom bemocskolni.
Szeretném magamat és ezt a blogot is talpra állítani, hogy mindketten hasznosak legyünk.
Szépen le is redukáltam a bejegyzések számát 40valahányról kb 20-ra.

Na, lényegében ennyi volt mára, majd jelentkezem valami értelmessel.
Itt van a másik címem, akinek szüksége van rá, bátran keresse fel.
FALL INTO DECAY