23. Kilátások.
vasárnap, január 20, 2013 @ 20:51 | 0 notes

Rájöttem valamire...
Mostanában nekikezdtem jobban animézni, mindent igyekszem megnézni, ami felkelti az érdeklődésemet.
Lehet gyerekes, de legyen is az.
Mára már úgy érzem, hogy túl sokáig voltam komoly, és sok volt rajtam a felelősség. {nem mintha problémám lett volna vele}
Szinte minden egyes nap azon gondolkodtam, hogy hogyan szervezzem meg az életemet, mit hogyan csináljak, hogy teremtsek egy biztos hátteret a páromnak, anyagi és családi gondok nélkül.
Mit hogyan csináljak, hogy ne okozzak bánatot, semmit se kelljen nélkülözni.
Hogy ne bántsam meg a barátaimat vagy a családomat...
Most teljesen egyszerű dolgokra vágyom, többet lenni másokkal és játszani valami agyromboló hülye játékkal, hógolyózni vagy a hóban játszani a többiekkel, olvasni, animéket nézni és tervezgetni, hogyan csináljak meg egy cosplayt stb...
Gyerek akarok lenni és semmire sem gondolni... elegem van már, hogy mindig a következő lépésen gondolkodjam, és odafigyeljek.

Látom a lehetőségeimet, és hogy nincs értelme semmit se halogatni.
Nekikezdtem rajzolni, és formába önteni a karaktereimet...
Hát, elég sok gondom van még vele, szeretném a személyiségüket és a külsejüket még jobban kiélezni, sokkal egyedibbé tenni őket.
Koncentrálnom kell, hogy jobb legyek... kicsit jobban oda kell figyelnem a szimmetriára is.
A történet előrehaladtával már könnyebb dolgom lesz, változnak az elképzeléseim, és az elsőre elképzelt adottságok.
Már egy haj vagy egy arcél képes teljesen megváltoztatni a képet.
Megtaláltam egy régebbi rajzomat, és baromira megtetszett... azonnal az egyik karakterem jutott eszembe róla, és úgy döntöttem, beáldozom rá azt a vázlatot~
Valami kellően menő nevet kell még kitalálnom neki, mert hiába szerepel most a történetemben, egy hülye gúnynevet írok be rendes név helyett, amit mihamarabb ki akarok cserélni, mert vicces úgy visszaolvasni és még engem is lefáraszt xd
Két karakteremnek viszont jelentős előrehaladást produkált, pár oldalt írtam csak hozzájuk, ami egyben a belépésüket szolgálja a történetbe, de ezt a részt érzem eddig a legerősebbnek leírás tekintetében.
A többi is elég jó lenne, ha végre megrajzolhatnám, úgy ütős igazán.
Igirisu-sannak lett egy kedvence, ebből a párosból muhaha! Egy igazi kis ördögfajzat, akarom mondani incubus-fajzat XD
Majd szeretnék értelmes rajzokkal jelentkezni, a post végére is szúrok be párat...

A történet és a szereplői segítik elfeledtetni a gondjaimat.
Bizonyos mértékben elzárnak, nem véletlenül rajzolok ott, ahol.
Másfelé szeretnék nyitni, habár nem teljesen érzem még a magaménak azt a létformát.
Majd lesz valami, nem idegel különösebben.
Elgondolkodtam azon, hogy milyen karaktereket kedvelek meg, hellyel közel mindegyik magának való és nem érdekli a többiek véleménye, azért elvan.
Ez a közös mindannyiójukban... és van még valami: szeretnének erősek lenni, hogy megvédjenek másokat, megmutassák, hogy képesek rá.
Kicsit gyanús kezd lenni xD
Legutóbb nagyon pozitív élményekben részesültem az Ao no Exorcist-nak köszönhetően, szóval most azon fogok pörögni egy ideig, és most telenyomom a postot Rinnel, mert csak xd
Ja és nem lett elbaszva az anime vége!!! Nem is értem~
Megkedveltem még egy karaktert, és naaaagyon meglepő, hogy miféle személyiséggel bír... amit fentebb leírtam...
Ki más lenne ilyen az animében, mint Okumura Rin, a Sátán fia?
Szerintem nagyon jó személyiséggel felépített karakter, minden ízében imádom a srácot 
Egyből bekerült a cosplaylistába, úgyhogy hamarosan nekiállok összevadászni hozzá pár cuccot.

Ha már megemlítettem az eleje táján, rakok be pár rajzocskát az utóbbi termésből és írok is valamit róluk.
Ezek az úgymond "letisztázott skiccek", amik hellyel-közel valós képet mutatnak az elképzelt karakterekről.
A hátuljára írtam is személyiségi jegyeket és státuszokat, de a rajz a lényeg xD
Valahogy nem szeretem, ha a vázlataimba beleolvasnak.
Nyers és olyan... nem tudom, zavarba hoz, mert elég érdekes szavakat használok.
Végül is még ezek a letisztázott vázlatok is firkaszintűek, nagyjából megvan, le van radírozva a sok vonal, de nem igazán van kidolgozva.
A hajak árnyalata sem azt adja vissza, amire gondoltam... leginkább a fazonja a lényeg, hogy lássam, minek merre kellene állnia.
A kidolgozott profilképeket már festeni akarom, jelenleg gyűjtök a vízfestékre.

Sokba egyszerűen muszáj volt belekezdenem, mert nem akartam elfelejteni.
Így van, akiről még firkák sincsenek, csak a tisztázat... abból is csak egy esetleg két nézet.
Munebarashi végleges körvonala például álmomban rajzolódott ki, színekkel, mindennel együtt.
Még a személyisége is álmomban körvonalazódott ki.
Az ő felvázolását nem siettem el, de hála a jó égnek emlékeztem rá, milyen is volt álmomban, általában semmire sem tudok visszaemlékezni.
Mondjuk még szemüveget nem mertem neki rajzolni, de gondolkodom rajta, hogy egyáltalán istenségnek kell-e.
Miért ne? Úgyis az emberek közé száll a drágám >:3 {legfeljebb romlik a látása}
Inkább nem írom le megint, milyen színű a haja... ha nem lenne meg a fejemben teljes valójában, még nekem is buzisan festene. {NEM rózsaszín!!}
Ő az egyik kedvencem, problémás személyiség.
És igen, szeretem a karaktereim testalkatát is lerajzolni :''D


Kra az egyik főszereplő.
Jó, nekem valahogy fontos Munebarashi, Okashira, Grakara, Succ, meg a Tüzesmaca{ez a gúnyneve az elején megemlített karakternek, akinek még nincs neve}, velük is elég sokat foglalkozom és szerepelnek is rendesen...
Szóval főszereplő szinten foglalkozom a múltjukkal és ami a legfontosabb, az az érzet, miszerint nem igazán különböztetem meg a két teljes értékűnek mondható főszereplőtől, Kra-tól és Reira-tól.
{Zárójelesen megjegyezném, hogy Reira külsejére mondhatni semmi épkézláb elképzelésem nincs, de még a személyisége sem egyértelmű! QwQ}
Kra volt a legelső, akit a történetemhez kitaláltam... Sőt, csak önmagában volt egy adott karakter istenségként, mellette egy tök ártatlannak tűnő lány.
Megvan az alap kinézete, ruházata, képességei még a szituáció is, mikor belép a hősnő életébe.
Onnantól napfelkelte szerű kép villant be, és mint aki megvilágosodott, már rukkoltam is elő a teljes sztorival.
Kra tipikusan az a szereplő, akit rossznak hisznek az emberek, de közben semmi köze a gonoszsághoz, csak a romláshoz és halálhoz... ez azért merőben más.
Bent rajzolok a suliban: szünetekben, órán, amikor csak az időm és környezetem engedi.
Persze a többiek, akikkel lógni szoktam látják, és sokszor érdeklődnek, hogy ez meg ez miféle karakter lehet.
Leginkább hallgatok, és várok az első benyomásokra, esetleg rákérdezek, hogy milyen személyiséget képzelnek el a rajzaim alapján.
Meg kell mondjam, nagyon pozitív válaszok értek... mert amiket láttak eddig, mindre rávágták azokat a jelzőket, amiket sugallni akartam.
Kra-ra az egyik benyomás az volt, hogy gonosz karakternek látszik...
Éppen ezt akartam, hogy legyen egy ilyen beütése, hogy az emberek félreismerjék őt.
A tekintete és a komorsága alapján mondhatjuk, hogy rosszat akar másoknak.
De ha jobban megnézzük, valójában szelíd, csendes, magába forduló személyiség, aki sosem mosolyog vagy nyílik meg olyanok előtt, akiket kevésbé ismer.
Ő vigyáz a holtak lelkére, eljön a haldoklókért, a nyomában jár azoknak, akiknek lejárt az idejük vagy megérdemlik a halált.
A haláltól mindenki fél, mert ismeretlen állapot... sokan a végzetet látják benne, ahonnan nincs visszaút ugyan, de nincs utána más sem, csak a megsemmisülés.
Ezért másképp tekintenek rá, mint az életre, csúfnak és borzasztónak találják.
Pont egy közösségi oldalon, egy kis postban olvastam azt, hogy miért szeretik az életet, a halált viszont nem:
"Azért, mert te egy gyönyörű hazugság vagy. Én pedig a szörnyű igazság."
Lényegében ezzel mindent elmondtam~
Kra nélkül nem létezne a körforgás, ami a történetemben is fontos dolog.
A szemei is különlegesek, már csak a színük miatt is, valamint a bal szemének alsó szemhéján van egy kis bevágás.
Ez nem sérülés vagy ilyesmi, neki csupán ilyen a szemhéja formája...
Ami a durva ebben az az, hogy osztálytársak közül eddig senki sem akadt ki tőle, sőt... azt mondták, hogy baromi jó.
Mindegyik istenségnek lesz valami furcsasága, ami megkülönbözteti őket az emberektől.
Na itt van pár elnagyjázott rajz összevágva :3


Azt hiszem a következő kettőt együtt említem meg, egy azért, mert ők társak, bár lényegében utálják egymást.
Jó kapcsolat, mi?
Mindkettőjüknek szarva van, ami jelképezi a hovatartozásukat... Patájuk azért nincsen!
Egyikőjük egy incubus, ez felvilágosítást ad:
"Az incubu/succubus fogalma ugyanis azt a férfi/női démont jelöli, aki éjjelente szexuálisan közelít mit sem sejtő áldozatához." Annyi plusz infóval még, hogy ezért cserébe elszívja minden életerejét, tehát megöli.
Ennek a karakternek a neve is beszélő, ha valaki gondolja, ejtse ki angolosan, és meglátja, mi sül ki belőle >:3
Egyébként Succ-nak neveztem el.
Társa és egyben riválisa Grakara, egy áruló démon a Véglények sorából, aki azokhoz állt át, akiktől meg kellene védenie az embereket.
Van egy kedvenc cigarettája, már ki is találtam neki egy márkanevet.
Succ nem bírja elviselni ezt a cigit, mert kesernyés szaga van... még egy ok, hogy utálják egymást xd
Furcsa módon mégis jól megvannak egymás mellett, és bár utálják beismerni: jól dolgoznak együtt.





Szerintem most ennyi karakter elég is lesz, majd jelentkezek még egy másik postban a többivel :3
Elég sok szereplő sorakozott fel máris, nem győzöm őket megrajzolni.
A bemutatottaknak úgy érzem már végleges a kinézetük, de még Munebarashira akarom felvarázsolni azt  szemüveget :D
A többiek arcára és hajzatára még ráférne egy kis alakítás.
A rajzaimról meg annyi véleményem van, hogy tele vannak hibával, még mindig.
Kellene végre egy kis idő, hogy sort kerítsek az átjavításukra, mert böki a szememet a pontatlanság.
Nagyrészük elég régi, még én is azt mondom, hogy 2 hét alatt elég sokat tudok fejlődni, ha odafigyelek.
Már tervezem a fegyvereket, ruhákat, épületeket, belső tereket, valamint a tetoválásokat.
Vagyis inkább pecséteknek nevezném, amik a testre kerülnek, ezeket nem igazán rávarrják xd
Elkezdtem firkálgatni ezeket a pecséteket, a terveim szerint Kra-nak lesz egy szép nagy a hátán, majd a történetből kiderül, hogy mi a rendeltetése.
Felvázoltam pár tervet, de nem az igazi.
Nincs elég tapasztalatom ilyenekben, tehát nem nagyon tudom azt a hatást elérni, amit szeretnék.
Viszont találtam egy programot, amivel nagyon ötletes fényjátékokat lehet készíteni.
Egyszerűen tökéletes, már ruhákhoz és egyéb ilyen kiegészítőkhöz, még épületekhez is ihletet adott.
Teljesen megvalósítja az elképzeléseimet, könnyebben kihozhatom belőle azt, amit akarok :3
Egyszerűen imádom, időtöltésnek is jó.
Itt van pár próbálgatás, még sokat fogok csinálni, és elnézést, hogy így raktam be, de egyszerűen úgy szar az elhelyezés bloggren, ahogy van -.-











Címkék: , , , ,