14. Awww.
péntek, július 06, 2012 @ 21:02 | 0 notes


Hello újra ^^

Megint gyarapodtam pár holmival, legnagyobb örömömre X3
Most sürgősen keresnem kellett nyárra egy cipőt, aminek a sarka azért magasabb, és csinos is, hellyel közel menne a szoknyáimhoz, és egyéb csinosabb cuccomhoz :3
Zárt cipőim vannak, tehát nyárra nehéz minden alkalomra beválasztani a bakancsot, a Creeper-t, vagy akár a Slush-t, ami meg csizma. xd
A poén, hogy Szegeden kerestem először, meg se próbáltam Hmvhelyen, mert ott sose találok semmit.
Erre most fordítva volt :''D
A Deichmannban akadtam rá erre a szépségre, és a 38-39-es lábamra jó lett egy 37-es méret is belőle...
Mintha rám öntötték volna
Mondjuk gyönyörűen kitörte mindkét sarkamat, de ez várható volt xd
A talpa parafának néz ki, és itt a trükk, hogy valójában nem az XD
Valami parafa mintás pvc szerű anyaggal van bevonva, de szép és igényes a kinézete.
Nem rajongok túlságosan ezért a parafa megoldásért, de ezen a cipőn nagyon tetszik.




És hogy megemlítsem a kielégülésemet lolita címen, sikerült egy nagyon helyes loliable inget beszereznem *-*
2500 Ft volt postaköltséggel együtt.
Be kell majd vetetni belőle, mert elég nagy XD
Ennyiért nem nagyon fogok kapni, igaz offbrand, de igényesen van megvarrva, jó az anyaga és jó a fazonja, csak nagy... de ezen változtatni fogok hamarosan xd
Annyi pici módosítást szeretnék idővel ejteni rajta, hogy kiegészítem még egy kis csipkével, ízléses határokon belül :3
Ehhez persze találnom kell valami ízlésemnek megfelelőt, mert amiket eddig néztem, kicsit nyeszlettek.



Továbbá, a ruhatáram is bővült két újabb fekete darabbal xd
Vagyis.. ha hozzá tehetek még annyit, hogy a hozzá vett kendő az szürkés xD
Mindkét aranyost már régóta kerestem, az egyik egy fehér pöttyös felső, a másik pedig egy nagyon csinos kardigán, örülök, hogy ráakadtam *-*
És mint ráadás, egy szintén régóta keresett szürke kendő, 1300 Ft-ról volt leárazva 300-ra bumm.
A kendőt nem fotóztam be, de szerintem mindenki el tudja képzelni xd
Hosszú és cuki bigyőkés a vége :D
Bónuszként pedig befotóztam az inget, amint ráteszem az s-es pólóra, ami pedig tökéletesen jó rám xd hát...



Most nagyon elégedett vagyok, ugyanis sikerült beszereznem egy gyönyörűséget, mégpedig egy Demonia Slusht, de már említettem valamikor.
Sőt azt is, hogy milyen úton-módon fogom tudni beszerezni.
Az adás-vétel sikeresen befejeződött, az eladó nagyon kedves és közvetlen volt.
Minden centimétert lemérettem szegénykémmel, és nagyon megértően cselekedett, ugyanis az ő lábára nem lett jó, így átérezte, hogy nem akarom eltolni én sem.
Kicsit gyűjtögetnem kellett ugyan, de korrektül megbeszéltünk mindent, és nagyon hálás vagyok neki, hogy megértő volt mindenben.
Szerdán fizettem ki neki, és csütörtökön adta fel, de legnagyobb meglepetésünkre megérkezett pénteken, holott azt mondták, csak 1 hétre rá érkezik meg a csomag xd
Itthon várt a kis drága, mikor hazaértem, gyönyörűséges és pont jó a lábamra, nem kell belőle se kisebb, se nagyobb X3
Nagyon elégedett vagyok



Megvan életem első fűzője, annyira szerettem volna már beszerezni egyet végre T-T
Nagyon csinos darab, és szépen tart, imádom~
Mindössze 4000 Ft-ba került postaköltséggel együtt, hibátlanul, az előző tulaja sem használta.
Sokat vártam, mire megtaláltam a tökéletes darabot, annak ellenére, hogy elég sokat meghirdettek...
Ha azt nézzük, egy fűző sem éppen olcsó mulatság, és mégiscsak tartania kellene egy egész törzset, amiben megesik, hogy le kell hajolni meg egyebek.
Ezt megbízhatónak láttam, kicsivel erősebbnek tűnt, mint a többi.
Arról nem is beszélve, hogy nagyon szép *-*



Elvittük pár cuccomat a varrónőhöz, mert nem ártott már némelyiket átalakítani.
Elvittem a Vive Maria szoknyámat is, mert túl nagy volt és be kellett belőle venni ><'''
Tökéletesen megcsinálta, végre nem lötyög a derekamon *-*
Meg van egy baromi olcsón szerzett térdnadrág kodona összeállításokhoz, de idegesít, hogy baromi bő a szára, és szeretném, ha bevenne belőle.
Azzal még külön tervem van, mert az aljára szeretnék majd fodrot tenni... És természetesen csipkét, de erre megint más igényem van xd
Meg elvittem egy régebbi ingemet, ami szintén elég nagy rám, és emiatt nem használtam, pedig nagyon jó EGA alaphoz XD
Nem szeretem túlzottan Kamijot, de annak érzem magam benne az ujjai miatt xd
Bár az az érzésem, hogy a fazonja miatt fűzővel fogom hordani.
Szereztem egy vörös szoknyát is, de túl hosszú, így le kellett kapni az aljából XD
Leginkább a H&M-ben szerzett kimono szabású felsőmhöz fogom használni, nagyon szépen néznek ki együtt, mivel a felsőben van vöröses minta is.



Azt hiszem, hogy ennyi lenne, nagyon boldog vagyok ezekkel a kis cuccocskákkal, és várom az idő enyhülését, hogy tudjam is hordani őket dögmelegben szenvedés nélkül xd


Címkék: , , , ,