09. wishlist.
vasárnap, március 11, 2012 @ 17:21 | 0 notes

Jesszusom, mióta akarom már ezt a bejegyzést postolni xdd
Szépen vagyunk...
Ez egy átfogóbb kívánságlista lenne a részemről, nem írok bele mindent, mert az kicsit hosszú lenne, így is soknak tűnik xD
Leginkább azok kerülnek bele, amiket a közeljövőben, a lehető leghamarabb szeretnék a közelemben tudni ><

1. A legelső, és állandó "tétele" a listámnak Nyuszim lenne, szörnyen hiányzik, szeretnék végre újra találkozni Vele, és sokszor, ahányszor csak esélyem van rá. Különleges helyet foglal el itt, mert Rá mindennél jobban vágyom, bármit feladnék azért, hogy láthassam.

2. Éles váltás következik az előbbihez képest, ugyanis egy cipőről lenne szó XD Az igazat megvallva, tavaly előtt, az őszi időszakban kezdtem jobban szemezni vele, de mikor láttam az árakat, egy ideig le is tettem róla... Azóta már megismertem a Body Linet-t, és egy csoportot is találtam, ahol közösen szoktak rendelni, így kevesebb a postaköltség is, ami egy főre jut. Az innen választott dolog pedig egy Rocking Horse platform lenne, és annyira nem is drága, mint ahogy én anno láttam. Bár mondom ezt most, mikor szinte le vagyok égve xdd
A Maikoknak van hasonló viseletük, ezt a típust pedig először Vivienne Westwood vitte át saját stílusába, és alakította át mindennapos, divatos viseletekre. A Body Line is szolgál hasonmásokkal, viszont jóval olcsóbban, mint amennyibe egy igazi Vivienne Westwood darab kerülne...




3. Ez a téma pedig nehezebb, mert magam sem tudom még, mit akarok, igazából még nem is vagyok abban a státuszban, hogy tudjak róla dönteni ><''''''' Majd ha a rászánt pénz itt lesz a kezemben, akkor ráérek idegeskedni xdd Rá vagyok kattanva a szép kis szoknyácskákra, ha csipke, fodor, vagy valamilyen aprólékos minta van rajta, azért megőrülök *w* A minta sem mindegy, már ha mintás... mert például ha eper vagy cica vagy akármilyen cukimuki dolog lenne a mintaalany, hát... Mondjuk úgy, nem az én világom. xd
Olyasmire gondolnék, mint egy Cat Window Replika, vagy hasonló. Sok szoknyát nézegettem már, és van pár, ami tetszik, de megrendelése még odébb lesz.

4. FŰZŐ!!!!!!! Az egyik legnagyobb vágyam, hogy megtaláljam álmaim legszebb és legtökéletesebb fűzőjét, szerintem gyönyörű és nőies viselet. Természetesen csipke az ne maradjon le róla.... A szín és az összeállítás változhat, nincsenek konkrét vágyaim, hiszen úgyis azt fogom választani, ami megtetszik éppen, próba után is.

5. Kontaktlencse. Kettőért is dobog a kicsi szívem, az egyik egy Crazy Green, amit Nyuszókám akart nekem megvenni, és még nyugodtan visszavonhatja az ajánlatát xdd A másik gyönyörűség a Neo Glamour Gray, aminek az ára magasabb a többi lencsééhez képest, de szerintem megéri, mert gyönyörű darab.

6. Utolsóként pedig megemlíteném azt, amit talán a legkönnyebb lesz beszereznem. Már csak azért is, mert anya meglepetésemre mondta, hogy ad rá pénzt és vegyem meg O.o Ez nem más, mint a harisnya. Feltett nekem egy szerény kérdést, hogy milyen színűekre vágyom, és miután mindent mondtam, csak FEKETÉT nem, rávágta, hogy ad rá pénzt. O.O Bár megértem, hogy nagyot nézett, mivel a ruhakapacitásom kb 98%-a fekete. xd
Vettem nemrég egy nagyon aranyosat, térd főlé érő, a szilikonos rész, ami fenntartja, pedig tippelhető, milyen.... Csipkés xd Hátul varrott, és van a bokánál egy korona!

És megérkezett a cipőcském is,
amiről külön bejegyzést szeretnék X3

Azt hiszem, hogy egyelőre ennyi lenne ><
Baii~~




Címkék: , , ,