10. Demonia Creeper.
vasárnap, március 11, 2012 @ 18:34 | 0 notes

Mint ígértem az előzőben, firkantok a cipőmről is >w<
Úgy kezdődött a dolog, hogy egy volt osztálytársam betett egy facebookos csoportba, ahol gothic, dark és egyéb ilyen cuccokat lehet eladni, venni.
Egy lány pedig meghirdetett egy Demonia Creepert, olyan méretben, és fajtában, ami nekem tökéletes.
Alig használta, így nem egy lestrapált cuccot kaptam meg.
Így még sokkal olcsóbb is volt, megvolt az ajándékom a szüleimtől szülinapomra. xd
Csak épp ők nem tudtak róla, de utólag kiderült XD

Arra számítottam, hogy az én lábamat is ki fogja cseszni, már első alkalommal.
A sarkamat egyáltalán nem bántotta, viszont a lábujjammal kicsit kicseszett, de meg se látszik már.
Szépen megcsinálták, és szimmetrikus is legalább, a bakancsomról nem lehet ugyanezt elmondani...
A sarkánál 8 cm magas, így összességében vagyok benne 168 centi magas >:D
Doitsu magasságát így se érem el, de egyeseknél azért magasabb vagyok >:3 *köcsög*

Picit ugyan nagy a lábamra, viszont lábfejmagasságom miatt kell, olyan vészesen meg nem nagy, elvagyok benne.
Ha dupla zoknival vagyok, főleg. xd
Most úgy néz ki, átteszem a bakancsomból a betétet, mert túl sokat sétálok, és nem akarom, hogy ennek is szétbaszódjon az alja.
Az orrával és a sarkával még nem tudom, mit kezdjek.
Valami keményebb, szilikonosabb anyaggal gondoltam bevonni, először ragasztó pisztoly által felolvasztott ragacsra gondoltam, de fene tudja, hogy nézne ki.
Viszont meg kéne védenem a további kopástól, mert igenis hiú vagyok rá, és sajnálnám.

Nagyon könnyű benne járni, nem gondoltam volna.
Van a suliban egy csaj, akit én szintén VK-snak nézek, nagyon seme állat.
DarkShopos platformban szokott mászkálni, és nagyon furcsán jár benne, ez talán annak köszönhető, hogy mivel kurva vastag, egyáltalán nem hajlik a talprész.
És lehet ő se nagyon érzi, hogy kell járni benne.
Annak viszont örültem, mikor mondták, hogy én tök normálisan megyek, nincs változás.
Egyszer említettem a busz felé gyalogolva Doitsunak, hogy olyan hülyén érzem magam, és olyan bizonytalannak érzem a járásomat is xD
Na, erre mondta, hogy nem lehet észre venni semmit Oo Yare...
A talpára megint visszatérve, nagyon könnyű, Osrika pedig ügyesen kilogikázta, hogy mivel vastag, biztos nagyon nehéz lehet.
Nem fémből van ez, öcsém.. néha hülyét kapok tőle.

Képek X3



Majom xD {Miklós vagyok, Iggy, Miklós :Đ}





Címkék: ,